divendres, 6 de juliol del 2012

etapa 10: les Dolomites

Mostra Transalpina 07 en un mapa més gran

Ens aixequem amb la intenció d'anar al Paso Falzarego per veure la Ruta de la Gran Guerra i també pujar al Paso Pordoi per gaudir de les vistes de la Sella Ronda, però plou molt i les rodes de la moto no estan per alegries.

El propietari del Garni ens diu que cap a les 10 o les 11 pararà i ens esperem mentre anem a l'oficina de turisme a buscar informació.

Casa a Canazei

Cucut de Canazei
Tot i que varem sortir amb les rodes en molt bon estat les hem fulminat amb tantes corbes (a tenir en compte si viatgeu en moto). Com que continua plovent molt decidim pujar al Paso Pordoi i agafar el telefèric que ens puja fins dalt a la Sella Ronda, dinem i fem una excursió fins al refugi del Piz Boé.

Passo Pordoi
 Sassolungos, des de la Sella Ronda

La Sella Ronda
 Refugi del Piz Boé
 Pujada al Passo Pordoi des de la Sella Ronda

A les 17:00 agafem l'últim viatge i tornem a Canazei. A la tarda ens trobem amb la festa "Te Anter i Tobie", una festa de la cultura ladina on obren les cases antigues per ensenyar les tradicions, fan balls i música per les places i hi ha barres on es pot menjar i beure. Entre birra i birra, tot i que al dia següent hem de matinar, ens engresquem i ens anem a dormir a les 12:00, quan acaba la festa.